26. juli 2011

Til ungdommene

Jeg hørte den sangen første gang idag. Det er en sang med linjer som har blitt sitert mye siden fredag. Den gikk på tv og det var en kvinnelig vokalist som sang den foran 150.000 mennesker live i Oslo. Utrolig fin og et rørende øyeblikk idag. Ha vært i studio med Anand, Roger og Mats Dawg og rensket opp i sanger vi har jobbet med. Hadde en lang samtale i telefonen med Sturle, which was mellow og reflekterende. Han er kool for life. Alt er bra med folkene rundt om her. Takk og pris for det gode liv. Føler med dere alle sammen hver dag, hverdag og langt fremover. Dere, venner, familie og deres venner og familie. Fra nå av er det seriaus fred det dønn må gå i. Nødt til det ass.. Min venn sa på en kommentar at vi må knekke ut flotte og kreative måter å vinne roen og troen. U.N.I.T.Y and CREATIVITY 2 infinity. Kjærlighet må oxo bli det kuleste begrepet. Det ungdommene syntes er hipt å si. Love, er også ligit, du vet, for de som virkelig vil swagge opp the schwoong. Selv for en norsk brothaman u dig? Oh yeah:-)


Spiller opp en link her. Det er min skate tjommiboy Ronnie Creager over dreamy pop romantikk av Tears For Fears, de som synger den, SHOUT!, med noe eighties tankelyrikk som også kan brukes som en påminner i disse tider. Fly på rullebrettet.
Til denne globen. Hilsen Nam
Hehe, Globe...husker dakka de breie gateskoene med giga tunge?  

4 kommentarer:

  1. JAVIERA FRANCISCA SAAVEDRA26. juli 2011 kl. 19:10

    den sangen var nydelig, det er så fint at se hvordan samholdet har blitt etter en slik stor tragedie. kjærligheten vises mye mer og jeg har aboslutt lært meg å sette mer pris på mennesker av se et slikt vakkert samhold.

    og globe-skoene var mææd swag på sin tid ass!

    SvarSlett
  2. Swag me outta the fokkin house, lingoen e kanakkas! Nam vet kedegåri. Brrrap!
    Kjærlighet - det vakreste ord på jord. Shoutouts til Sissel Kyrkjebø

    SvarSlett
  3. Hallo Javmeister franny, helt enig i det du sier, jeg og setter er pris på folkene rundt meg.

    Bergen - Sissel hun kan å synge hun:-)

    SvarSlett
  4. kjærlighet er og har alltid vært det kuleste begrepet. L:O:V:E.

    SvarSlett