12. desember 2010

For Ung For Å Elske Del. 2

Heisann! 
Spalten til meg, John Olav og Moppa fortsetter. For Ung For Å Elske. Her er Del 1. Vi hedrer som dere vet 90-talls babes og idag postet Ketil Mosnes fra gruppen, Bærtur, denne linken på facebook. Det er visstnok en fan som har tatt seg bry til å hedre sitt antageligvis favorittband med å lage denne videoen til Ketils musikk. Musikkvideoen vekker minner fra da jeg og John Olav stod på gatene i Vadmyra i ungdomstiden og gjorde akkurat det samme som disse to jentene.
   Lykke. Så, denne må dere altså bare se. Kankje opp til flere ganger. En veldig rørende musikkvideo og låt fra bandet/kisen, Baertur. Låten er som en slags moderne versjon av Fleetwood Mac sin, Albatross. Baertur slapp nylig ut en plate. Konge fyr! For mer info
Takk & Pris.
Med vennlig hilsen
Nam, John Olav & Moppa

8 kommentarer:

  1. Hehe, du er nærmere enn du tror når du lurer på hvem denne kisen/bandet er :)

    SvarSlett
  2. Det er jo han Ketil, gamle bassisten i Datarock. Han er jo min goe' gamle homie. Eller er jeg helt på bærtur selv? Er det kanskje han andre, Kjetil, saxofonmannen, sitt prosjekt...?
    Nei nei...jeg vet det er han. Seff, liksom.
    Men sant musikkvideoen er fett?

    SvarSlett
  3. ja, det er jo han sexy sax-mannen!

    SvarSlett
  4. eller bassist? eller er det to kjetil?


    sexy uansett

    SvarSlett
  5. Hei Frida.
    Dette er ikke sexy sax-mann sin musikk.

    Ketil Mosnes er eksbassist i Datarock
    Kjetl Møster er saxofonist i Datatarock

    Baertur er Ketil Mosnes sitt soloprosjekt.

    Håper dette er til hjelps.

    SvarSlett
  6. Åja! Ok! Nå har jeg lært!
    Takk Anonym!

    SvarSlett
  7. Mosnes er fet nok han, men faen, Kjetil Møster er så jævla deilig.

    SvarSlett
  8. (hilsen Kjetil Møster)

    SvarSlett