24. oktober 2009

IH82♥U

IH82U er tittelen på en låt jeg lagde for noen år tilbake under navnet: lastname:nguyen. Idag kaller jeg soloprosjektet mitt for ZZZ som står for ZenZuluZero. (Ikke ulikt SSS for SteinSaks&Sølvpapir). Er veldig fascinert av, hva heter det, initialer?

IH82U er en låt som handler om dem jeg hater å elske. Det er en følelse jeg har hatt siden jeg var barn. Var ofte veldig misunnelig på de andre barna og ulike ting de gjorde og kunne. Jeg er en litt sjalu type rett og slett..

Her kan dere se en kunstfilm jeg har laget og høre en versjon av låten. Laget i sommer 2006.



POENGET mitt er at jeg har laget en kategori i denne bloggen under navn,
IH82U. Under dette navnet skal jeg snakke med ulike mennesker som betyr mye for meg. Med hovedvekt på deres tanker og talenter. Intervjuer, kan man kalle det. Det betyr mye for meg å ha skikkelig fine folk rundt meg i denne lille verden jeg har klart å bygge under navnet, Stein Saks og Sølvpapir. Derfor vil det dukke opp mange kjente tryner fra rundt om i Bergen og omegn. Mange jeg og du kjenner, og forhåpentligvis også noen vi kan lære å bli kjent med. Stikk innom her iblant å les om de ekte og fine folkene. De folkene jeg hater å elske.

Hilsen Nam

4 kommentarer:

  1. Lastname selvfølgelig! Husker jo låten. I min hukommelse var den mer drivende enn den versjonen i filmen. Bra film forresten! Intervjuer er bra. liker konseptet. Men gjerne også flere minner...

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne ha likt at du intervjuer dem du elsker å hate? Isåfall vet jeg hvem du ville ha spurt..

    SvarSlett
  3. Ja til flere minner! Må ikke bli for artsy denne bloggen.

    SvarSlett
  4. Henrik. Gleder meg å høre at du husker lastname og liker filmen. Minner skal det bli.

    Tom. Hva? Hater mange folk men hat er tabu på sss. Derfor all den love. Hvis det er deg Tom Sterri, sorry for det innlegget...I love u mann.

    Anonym. Forstår hva du mener. Har så mye ting på dank som jeg har lyst å få ut av systemet. Derfor alle de sub-kategoriene du vet..Men yo, er helt enig, artsy kan være innmari py sometimes. Det kommer nye stories hele veien. ikke gi opp håpet.

    love

    SvarSlett