29. desember 2010

Stein Saks & Sølvpapir er kåret til Årets blogg!

Hei! 
SSS ble igår kåret til Årets blogg av Dagsavisen. Oh my god, utrolig amazing. Jeg er veldig glad for dette. All ære til alle dere lesere som har troen på mine skriveferdigheter. Kommer stadig med nye ting til nyåret. Intervjuer, stories, bilder, musikk og mye annet. Innimellom legger jeg ned artige fortellinger i bladet Eno og occationally andre ymse folk som skulle være higen på et bidrag fra meg. 
Big tHUGZ til Eno, John Olav Nilsen & Gjengen, Big Boi, Kråkesløv, Lars Vaular, Knut Schreiner og Prince som også var med i denne kåringen. 

Nei, Dagsavisen rammet den ikke inn gull for meg. Det gjorde jeg selv. 

Vennlig hilsen
ϟϟϟ

12 kommentarer:

  1. Gratulerer! absolutt velfortjent.

    SvarSlett
  2. Kommer som ingen overraskelse. Ingen skriver som deg når du er i gang. Helt vanvittige tilstander! Hilsen fan av Stein, saks og sølvpapir og Fjorden Baby.

    Øystein

    SvarSlett
  3. Kim Runar von Lov und Orden29. desember 2010 kl. 23:47

    Gratulerer gamle pøbel

    SvarSlett
  4. Congrats. Forresten, var Kråkesløv med vilje..?haha

    SvarSlett