
Bobby Brown sin tredje fullengder som soloartist inneholder blant annet slagern Humpin' Around. Når det er sagt var ikke innholdet på kasseten nødvendigvis grunnen til kjøpet. Bobby er liksom ikke New Edition. Uansett. Sjekk genseren. Sjekk ryggen. Sjekk rumpa. Og sjekk logoen. Bobbys marketingteam og Fjorden Baby! har noe til felles.
Helt utrolig. Jeg stjal jo idéer fra Parental Advisory, Vision Streetwear og Talking Heads sin "True Stories" logoen og lagde min egen versjon. Men jeg visste virkelig ikke at det var Bobby Brown jeg hadde stjålet alt fra. Sorry Bobby..
Her er vår logo:

Humpin' Around er riktignok spenstigere enn den irske Jump Around og låten er jo en av de virkelige røffe newjackswing bangerne. Men jeg er enig i hva bloggejentene sier. For deg uten New Edition er som deg uten Whitney. Ouch. Huff, stakkars fyr. Sorry...Borry
Noen frekkiser i oslo stjeler videre fra deg og dine. Så akkurat en ny logo (husker ikke hvor) med "Grønland Baby!".What comes around goes around. Dagene går. Høst blir vinter.
SvarSlettHelvetes jævler...litt morsomt seff,..Grønland..mawfakkas..På myspace finnes det et fjorden baby! coverband som gjør jazz versjoner av låtene våre. De kaller seg for Sandefjorden baby! Er vi type geniale eller gjør folk narr av oss? Ser den..er man med på leken må man spise steaken. Årene, årene, blodårene som gikk.
SvarSlett